Friday, May 9th, around 10 p.m. Working late at the lab, Sylvie surprises her kid brother, Paul, with a gun in his hand. He tells her he has just discovered the real reasons for their father’s death. He didn’t commit suicide, as everyone said. His business partner, Walser, murdered him. Paul has proof. What frightens Sylvie most is Paul’s determination and fragility. Shouldn’t she take things in hand?