When violent and gruesome deaths start plaguing a small mountain village, an old legend about a malevolent creature resurfaces. Two cops with different methods are compelled to join forces and uncover a sinister plot involving the disappearance of local children. But nothing is what it seems in this new tale of terror from the acclaimed directors of Inside and The Deep House.