Klaus, nineteen and penniless, finds work as a " runner " in a sales company. Bruno Carteret, the boss, a man in his sixties, acts kindly towards him. Klaus feels that he belongs to a new family, along with Stephan, the salesman, and Jessica, Carteret's manicurist. However, one question remains unanswered : what do they sell in the shop ?