Jean lives with his brother Charles. Both of them work for Minot, who runs a travelling strip-tease show. Lucie, a young woman, alone and lost, makes her debut as a stripper. She ends up spending the night with Jean. It is the beginning of a relationship that takes root and grow, in spite of Jean's self-destructiveness.