23-year-old Vincent, still fresh-faced, travels through the countryside in a car. The road, villages, parking lots, a signposted route, a group of dentists on an assignment, a prepared speech, a young woman, a child, a congressman, a singer and other people are part of his journey. Everything seems to be planned. Each evening, a bed waits for Vincent somewhere. Only Vincent moves forward.