Between July 1989 and May 1990, a 32 years old woman keeps a diary of the last months of her life. She is ill. She is suffering from Aids. Through her awkwrad writings, although meant and written with her last efforts, she tells her everyday grim, fierce, exhausting struggle with illness and distress, though never giving into indulgence not despair. The diary shows a woman who has reached the end of her existence too soon, who fights to stand up to the inevitable, with pride and bravado, in front of her fate and loneliness...