Two girls hit the road. So what? When it’s a couple of crazy perfectionists like Nadine and Manu, the stakes rise quickly. The way they see it: if you get rid of the evidence, you get rid of the problem. Hate and a couple of guns can work wonders. Nothings stays in their way for long. It’s all question of Will. Of Destiny. And if the trip is a tale of sex and death, if they leave only corpses behind them, it’s just to remind them of where they’ve come from and where they’ll never return. They’re making sure of that. Can you blame them?