Through the twists of fate, they’re now hold-up men. Head of the gang, Al Soltani, his sidekicks: Benny Leduc, the Old School’s artillery expert – he wields an axe, hammer and… cellophane; Nico Pasquali, king of the quick cut; Honoré Letiole, well, for him Soul music is all that counts. And it’s this crew whose story Christie hopes will be the scoop of the century?!