Ali, Kouka, Omar and Boubker, 12 years old, are street kids in Casablanca. The streets are their home and the people that live in them, their family. With nowhere to go and nowhere to hide, survival is an everyday problem and friendship is their irreplacable bond. Until one day, Ali is killed, his lige cut short by an act of vengeance from a rival gang. His friends could either abandon him dead but they decide to give him to burielnhe deserves-like a king. This fable is about quests, transgression, death and accomplishment. It’s a film about life.