They’re dancing. She’s Léa, a high school student. His name is Kurt. He has a strange accent and several cars. They recently met in the South of France, at the end of the summer holidays.
Along the route from the Mediterranean to Savoy, a series of burglaries, muggings, rapes and inexplicable murders occur.