The life of a 14-year-old (Tristan) as he deals with some major issues in his life. At the beginning of the movie, he has already decided to dedicate his life to writing and losing his virginity (while his parents are away on holiday). Things don't quite go to plan when, at the crucial moment, the phone rings to tell him his parents have been killed in a car crash. From then, he is on his own and in control of his destiny, or at least he thinks so.