Paris 1997. During her first film audition, Rebecca, a young actress with a passion for her work, discovers that it is better to be the daughter of someone famous in order to have priority and that modesty is out of place in front of the camera of Jacques, a director who is a tad crazy and twisted. But thanks to her encounter with Marsha, a determined actress, Rebecca realizes that this experience is not sufficient ground for giving up on everything.