The fight for power in an isolated village. Two families have been enemies for so long they cannot even remember why. The only hope for peace between the feuding families is lost when an arranged marriage agreement is broken. Some days later, the groom, Karamat, returns with a brand new minibus. But a fierce competition for passengers break out when the bride, Mehrbanou, decides to do the same.