Paris, a bit later in the future. Thanks to medicine's progress, a new process has been invented to allow humans to keep their dead with them. Marie who is a nurse, carries out monthly injections from one house to another in order to do that. She also takes care of her daughter Lea who died four years ago. Eclipsed by her sister who is becoming a burden Rachel is frustrated...