Every Sunday, Mary, Alice and Joan, three long-time friends, find themselves at the pool to talk about their love affairs. Mary, who is a stockbroker, leads her love life with meetings. One night she is raped by Franck in a nightclub toilet. The young woman then discovers she is pregnant. Alice, a student dominated by an authoritarian father, she has difficult relationship with men. She meets a painter who wants to make her his model. Jeanne lives a dreary relationship with her husband and decides to work and earn a living through prostitution.