The ideal couple ? It exist. Take Albert : he has been married to Victoire for five years ; he shares her laughs, her happiness, her lightheartedness, her cat and... her friends. Victoire is so happy that, in fact, she feels guilty in relation to her friends who are all socially dysfunctional : one is a chronically abandoned, one is a nymphomaniac, one is eternally broke, and one is suicidal at the drop of a hat. They are all, in a word, failure-professionals. All are engaged in a strange ballet which, in AlbertUs opinion, has only one objective : to suck his wifeUs energy and demolish his relationship with her by sabotaging their soirées, ther nights, their week-ends and even their moments of intimacy. But one day he announces that he has lost his job and everything is turner upside down... GLes amies de ma femmeH is one approach to the living hell lived and told by a man who cannot do without women. This is a comedy in which no woman will recognize herself but in which she will recognize all of her friends...