Paris in the Spring, the days are getting longer. A time for young lovers. For toursits by the boatload drifting up and down the Seine. All over Europe the cycling season is getting under way. Which is goo news for our Gaspard; he's sports photograher. He is also having a secret affair with Alice, who lives with Nicolas. Alice is a brilliant lawyer, sure of herself. A tough go-getter in the courtroom, in Gaspard's arms she melts once more into that wide-eyed young thing she was when she first met Nicolas. as for Nicolas, he hasn't changed. He's still as talkative, as lively, as funny as ever, even though he hasn't worked in years. He's a house-husband. And why not? He's not ashamed. At least not until he discovers that Alice has a lover. At which point he turns both unpredictable and ruthless. And then there's Juliette, Romance, the pealing bells of Notre-Dame, the Seine beneath the Pont des Arts, doors which open and close, pursuit, tears, lies, surprises, dramatic twists, unhappy loves, nights of connivance and morning of joy... all bathed in sunshine. Because when love is in the air, and when we're in love, the sun is always shining.