Isabelle is an ex-nun waiting for her special mission from God. In the meantime, she is making a living writing pornography. She meets Thomas, a sweet, confused amnesiac who cannot remember that he used to be a vicious pornographer, responsible for turning his young wife, Sofia, into the world's most notorious porn queen. Sofia's on the run, convinced she's killed him. Together, Isabelle and Thomas set out to discover his past, a past waiting to catch up with him.