Benito Gonzalez is in love with Rita - the great love of his life - he's doing military service in Africa, he likes fried eggs, and at night, he steals bidets. His life's dreams are to build a giant skycraper bearing his name and to marry Rita. When he discovers that Rita is cheating on him and is involved with his best friend, Miguel, he leaves her and decides to humiliate the two of them. All this will soon change. A smack on the head with a ball seems to be a sign that nothing will ever be the same again...