Carmen is a beautiful young woman whose childhood has been haunted by a cantakerous mother-in-law. Fleeing a past of which she no longer has any memory, Carmen has an unusual encounter with a traveling troupe of toredor dwarves, who adopt her and nickname her Blancanieves.
It's the beginning of an adventure which leads Carmen/Blananieves back to herself, to her past, and, most of all, to a destiny that resembles no other.