Carmen and Carlos, an ordinary couple from Madrid go to their nephew's wedding. After the cutting of the cake, Pepe, Carmen's cousin, asks for volunteers for his amateur hypnotist act. Carlos agrees, but only so he can mess it up. But things don't go as planned, when a spirit gets invited...