Ramon suffered a diving accident in his youth and can now only move his head. “Locked inside his own body,” he’s been prostrate in his bed for almost thirty years. His only opening to the world is his bedroom window through which he “travels” to the nearby sea, this sea that has given him so much – and taken so much away. Although surrounded by a loving family and friends, Ramon now only has one desire: to die to live.