At the pinnacle of her career as a lawyer, Lucie goes to Morocco on a business trip, a long way from home and her husband. On her arrival in Tangier, she is struck by the chaotic agitation of the city, where it seems that anything could happen. When, out of nowhere, a Nigerian teenager gives Lucie her baby and asks her to protect it, she is completely thrown off balance. Braving the dark corners of the city, Lucie will attempt to rescue this young woman from a dangerous human trafficking ring. But she hadn't foreseen the growing attachment she feels toward the child...