Portrait of a woman, held in a high-security prison in the State of Washington, she begins an unconventional rehabilitation program based on prisoners coexisting with domestic pets. We follow a small white rabbit abandoned to this prisoner. Firstly not interested, she has to look after it to see her sentence reduced. This program in partnership with animals is a model in the field of reintegration for delinquents in the United States.