Laure is ten years old. Laure is a tomboy. New to a new neighborhood, she makes Lisa and her gang believe that she's a boy. An act or truth? Act.
Summer becomes a big playground and Laure becomes Michael, a boy like the others... different enough to attract Lisa' attention and for her to fall in love with. Laure takes advantage of her new identity as though the end of summer will not reveal her disconcerting secret.