DirectorActorsSynopsis17-year-old Arnau lives with his sister on the outskirts of Barcelona. Surrounded by nature, he dedicates himself to his sole passion: birdsong contests. When his favorite bird wins the Catalonia contest, he puts the money aside so as to start saving up to hire a lawyer to get his mother out of prison. But during the summer, his uncle Ramon initiates him into the pleasures of gambling. Arnau sees it as a way to win even more money. Production photos (4)