DirectorActorsSynopsisOne day, Zano suggests a rather crazy idea to his girlfriend Naïma: to travel across France and Spain, heading for Algiers, and finally discover the land that their parents had to leave behind decades ago. Almost defiantly, with music as their only luggage, these two children of exile hit the road. Intoxicated with freedom, they’re transfixed by Andalusia’s vibrant sensuality, before they make up their minds to finally cross the Mediterranean. In a world of chance meetings, techno rhythms and flamenco music, Zano and Naïma retrace the path of exile – carried along on the promise of claiming their identities at the end of the journey. Production photos (6)