Antoine works in a bar in Paris. One evening on his way home from work, he intervenes when a man tries to commit suicide. He feels strangely guilty about having saved the man's life and constantly tries to help him, make things better.
No matter what Antoine does, he can't get Louis's mind off Blanche, the woman of his dreams, his sole obsession, the reason why he wanted to die... Antoine decides to look for her, but doesn't let Louis know.