DirectorSynopsisParva, 17, leads a peaceful existence with her friend Lula. She’s unaware that at the exact moment she was born, a block of exceptionally pure sapphire crashed to earth. Touched by this cosmic grace, Parva is a creature of light, gifted with a magic radiance that links her – although she doesn’t know it – to Prince Shiva, who lives thousands of miles away.