Killer Kid
Today, everywhere in the world, kids aged between 8 and 15 go to war. From Cambodia to Colombia, from Mozambique to the Lebanon, each of them is ready to kill or get killed in the name of a cause that they are not always old enough to understand. Child soldiers, child guerillas or child terrorists, they are a formidable weapon for those who use them. After a period in training, they lose all notion of human values and become flexible, cold and unscrupulous warriors. These kids have nothing but the appearance of childhood. This is the story of one of them...