Zina is an usherette at the Gymnase, a Paris theatre. She lives with Slim, a taxi-driver, her neighbour in Colombes. They're due to get married at the end of the month. But Zina meets Frédéric whose show is a big hit at the Gymnase theatre. This a tale of indecision that turns into a surprise decision..