I have very strange memories of the shoot for the following reasons: the feeling of being in China, when in fact we were in Paris' Chinese neighborhood, Porte de Choisy; the kindness and lively spirits of the neighborhood's inhabitants; learning many things from the director Anne Fontaine, a wonderful, very talented woman whose advice helped me develop as a film actor; my total amazement at the rave reviews the press gave my performance. I simply tried to not stammer, and to act in a simple, true way.