Fred Lary (Remi Martin) is the son of a movie starlet, whose one great role before she committed suicide was in a film directed by Baronski (Jean Pierre Sentier). Fred visits Baronski to learn all he can about those final days. After he reveals that he is the starlet's son, the director leaves him alone with his wife Roxanne (Fanny Ardant), a minor film star whose career is on the wane. The remainder of the film concerns the romance which develops between the two.