Micha works with his father who owns a shoe repair shop. Like all Friday evenings, he goes to his parents for dinner, This evening, his brother Samuel is also there. Samuel is younger than Micha. He is just passing. He lives abroad. He is the favorite son. Which Micha has never accepted.