Nathalie Belfond, a young girlfrom a good family, suddenly starts speaking in Arabic, a language that she has never learnt, from the minute she sees an odd young man ride past on his white bicycle. This is Nosfer Arbi, a weird fellow who lives in a working-class area of Paris and spreads panic by acting like a vampire. He'll finally realize his dream offinding eternal rest in Morocco...