Naive schoolgirl Camille Pelleveau meets the slightly older and more experienced Joëlle, a promiscuous woman who has just been thrown out of a car by her abusive boyfriend. Camille follows Joëlle as they go on a rampage where she discovers sex as they pick up men. Joëlle also shows Camille the darker side of life, as they start by crashing the men's cars and then decide to take on the whole town. However, medical researcher Dr. Marc Antoine Worms has invented a sexually transmitted disease and used Joëlle as a guinea pig by infecting her with it, so that he could become famous as the discoverer of its cure. Camille eventually learns about AIDS and fears she may have contracted the disease.