Someone is using a pirate radio broadcast to dish the dirt on the lives of the elite of a small French town. Among the suspects for this increasingly damaging activity are a cynical journalist and an unusually honest cop. The story proceeds to a climax in the town's church, while the increasingly vituperative townspeople clash with one another.