A man is left grieving for his dead family after they were shot down in a train station, innocent bystanders to a robbery gone wrong. They were never vindicated since the police seem unable (if not reluctant) to solve the case. Driven in part because he survived and they did not, and frustrated with the inept police, the man starts his own investigation with the aid of a right-wing organization that advocates citizens' militias. He discovers that a woman who also survived the train-station massacre has a brother with blood on his hands -- he is clearly the mastermind behind the "robbery" killings -- staged to effect the politically-motivated assassination of one particular man. He and the woman join ranks to bring the brother to justice, but soon they themselves are being hunted down because they know too much. The right-wing group comes on the scene again, catalyzing a final showdown that seems inevitable from the beginning.