The marriage of the famous writer Alan and his young wife Lola is in a crisis. On a vacation in Haiti Lola wants to decide if their relationship still has a future. But since Alan doesn't succeed with his new book and gets deeper and deeper into alcoholism, she soon starts an affair. While deeply drunk, Alan kills a black who wanted to rob him...