A European humanitarian organization tries to bring relief to the famine-stricken Sahel region of North Africa in this satirical comedy. The convoy of five trucks is victimized by rebel guerillas and marauding tribes and is soon lost in the desert. When two party members try to leave, they end up being eaten by cannibals, and the Africans end up being irritated that the relief aid does more harm than good.