Following a crazy series of misunderstandings, Loris, a loser struggling through life, is taken for a dangerous sex maniac, the Mozart of Vice! A monster who has already committed a series of hideous murders. The police chief, on the advice of a psychiatrist, decides to set a trap for him. A ravishing police auxiliary is ordered to serve as bait with the task of harassing the "monster" in order to release a horde of lascivious demons within him.