A curator terrorized by green plants, a mother coated in plastic so as to be exhibited, a ballet of Holy Virgins, museum attendants exhausted by Rodin, a minister lost in an exhibition of sexual parts, a car that disappears in the Rembrandt car park, provincial folk in love with the Impressionists, naughty tourists galloping from one room to another, an illegal passenger at sea among Primitive Art, Picasso, Gauguin, Warhol, they're all here in this little world that resembles the big one, in this museum not quite as imaginary as all that, where the human comedy waltzes to a burlesque beat.