A Hollywood studio is producing another spectacular when the top billed male stars suddenly show up as corpses, killed before the critics could ever put pen to paper. Under suspicion is a talent agent. Is he guilty or not? These macabre events have everyone off their feed, from the producers down to the lowest gofer.