Hermione (Jacqueline Maillan) and Catarina (Alida Valli) are shocked to learn their late husband Alexandre (Jean-Pierre Aumont) was a bigamist. They combine forces to search for the hidden loot in a rambling mansion, and fend off a school of slimy, money-hungry lawyers...