Faustine (Muriel Catala) suffers the wounds of first love in this gentle French film. During a summer when she is staying with her grandmother, she comes to know the nearby neighbors. Two brothers live in the large house. One is divorced and one has recently remarried, both of them live there with their teenaged and adult children. Though the boys of the household are drawn to Faustine, she grows ever more smitten with the divorced older man. During one visit she has to hide in his room to avoid the unwelcome attentions of his sons. As the summer draws to a close she has her first amorous kiss.