A relationship unfolds in Paris between Philippe (Philippe Mory), a lonely young black man, and a Swedish woman, Margaretha (Christina Bendix). Philippe has a low-paying, make-do job walking around Paris inside a bottle as an advertising gimmick. He meets Margaretha and is attracted to her, but his subsequent courtship is not an easy road, since she is not that willing to begin a romance. Yet he perseveres, and just when love seems to win the day, Margaretha's unscrupulous employers, Mr. and Mrs. Courtales (Albert Gilou and Hella Petri) enter into the picture.