Two opposing camps, the flip sides of a coin. Turston, an Interpol agent, lives in Lyon. Antoine Gardella, a brilliant, mysterious and elusive salesman, seemingly irreproachable, lives in Zurich. To penetrate Gardella's facade, Turston orders Christophe Vade to "get close to " Gardella. The pretext : a heinous crime against Gardella's relatives...