Nino Dino is a little dinosaur as cute as he is boisterous, a true champion at getting himself into all sorts of trouble! With boundless energy and endless curiosity, he sees adventure everywhere and charges ahead, even if it means causing a few catastrophes along the way!
Luckily, his best friend Clea, along with Max, Alfred, and Daisy, are always there to join him, slow him down (a little), and, most importantly, share a good laugh. Together, they turn the tiniest pebble into a playground and every day into a comedy full of surprises. When the gang’s all together, adventure is just around the corner!