Rebellious driver Andi and a restless zombie named Pina are driving through the city with a dark secret in the trunk. Their destination is HOPEPUNK, a queer zombie squat at the edge of town where they set a trap for a gang of nationalist taxi drivers that has spread its filthy tentacles across the dead-zone metropolitan highways, controlling the streets of Athens.