Alice and Vincent are two young students who couldn’t be more different. She’s vibrant, outgoing, and adventurous while he’s moody, introverted, and closed off. Yet, from their strange meeting, a passionate and intense connection begins to form... Months later, Alice walks away, bringing their story to an end. But for Vincent, letting go isn’t so easy. As he struggles to cope with the loss, something inside him begins to shift… slowly, irreversibly.